tant.

OMG... jag har blivit en tant. Haha. Syrrans fel!!! men det är ganska coolt. No joke. Syrran brukar ju alltid ALLTID spela bingo lotto på tv. Och jag bara... Du måste skoja?!?! men idag upptäckte jag nått.. Att det är ganska beroende framkallande.. OCH VET NI HUR NÄRA JAG VAR PÅ ATT VINNA EN RESA TILL NEW YORK ELLER?? + en massa pengar!.. I KONTANT!. Dumma bertil 60. Varför kom du aldrig när jag behövde dig som mest?! Pfft.. och en annan knas grej var att alla var så himla inne i tv rutan att det såg ut som att dom bad till den eller nått? haha den bilden kommer jag aldrig glömma.. I alla fall. Så är jag hos min fina syster. Vi har käkat en massa mums. Och så har jag lekt med nicolas. hihi. Aja imorgon så fick jag reda på att det var fredag. CAROLA KOMMER !!! woohoo. Sen är det redan nyår! Ohh i can't wait! so so excited!! hihi. Men nu ska jag lyssna på musik. HA DET BÄST!




Två bilder från i julas på bästa nicolas! ÄLSKAR DIG MI CHANCI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0