Säg att det snöar?!

JAAA! eller jaa det gjorde det förut. Typ pyttelite. Syndes nästan inte. Men det gör inget för att nu vet man ju att snön är på väg! YeeeeeY. Menar hallå? December och ingen snö? trodde vi bodde i sverige.. hiho. och man börjar ju faktiskt längta lite med.. Så himla mys med allt ljus ute på gatan, sen se snön falla och täcka sig som ett vitt täcke och bara se det glittra. Mer tid med familjen.. Åh hela den här jul känslan får mig att rysa från tå till strå.. Och jag gillar det! i alla fall.  Så kom jag hem precis ( eller precs precis, kanske för 1 timma sen..) ifrån Yoga! Hm det var slappigt. För slappigt. Inte min grej riktigt. Gillar helst när det är snabba ryck. Som zumba! Hur kul som helst ju, och så ska man ju helst svettas! det är ju själva påängen med det hela och att ha kul! absolut. Heho. Idag ska jag försöka lägga mig tidigt.. HihO GODNATT! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0