MOA LIGNELL <33333

Zup ? här är allt braaaaaa... halvt i alla fall. Och det är på grund min äckliga hals som gör sjukt mega ont när jag sväljer. Känns som att man sväljer stenar eller något? stort i alla fall.. Inte Ok! igår var det värre till och med. Men det behöver vi inte ta upp! i alla fall så var det skola sådär.. kul? typ. sen efter skolan så drog jag hem fixfixa mig sen skulle jag dra ner till stan med frida. från stan så åkte vi till haga och där tog hon hål i naveln. Blev så sjukt himla snyggt! vill med ha hål i naveln.. ÖNSKELISTAN NEXT ? ohja ! heho sen så åkte vi tillbaks till stan. Där skulle idol moa och amanda uppträda. Altså jag har inte följt idol.. Och har aldrig gjort det heller. Men jag måste säga att moa var bäst ikväll och hon är så himla söt med ! + rösten. ÅH säger jag bara! heho efter deras uppträdande så vandrade jag och min goda vän vidare till affärerna. Jo det är ju så att det är jullavslutning och jag behövde verkligen leta upp efter något i sista minuten. Varför säger jag VARFÖR ska det alltid vara sista minuten för? Jag vet ju att jag får ångest när jag inte vet vad jag ska ha på mig på en '' avslutning '' men aja sen tillslut så hittade jag ett ''linne'' från Vila. Heho.. Så det kommet nog sitta fint fint ! sen såm drog vi och käkade kebab. Kyckling kebab. Mummmsi... sen kom man hem och hamna farmför datan. Heho.. så nnu måste jag gå och få min lilla skönhetssöm.. det behövs. Tror att jag börjar få ont i magen igen.. Ohh har vart så i 3 dagar nu. tänk om det är vinterkräksjukan?! vart illamående.. MEN AJA.. det vill ni ju verkligen veta? tänk om ni äter just nu  denna ögonblick.. så komer jag med värsta KRÄK ordet.. UAK. men aja. ha en bra natt. :D


INGEN BILD FÖR TILLFÄLLET !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0