Lugg ?

Alltså jag funderar starkt på om jag ska klippa mig i lugg? för att mitt fram hår är bara så irreterandes långt just nu! anars skulle jag kunna klippa av rakt igenom. No problemo liksom, men haha dö jobbigt att man måste svänga bak håret varje gång.. Och att man skulle villja testa på något nytt! och nu när man tänker på det så skulle man villja ha en hel make over. Tänk om jag skulle färga håret i typ rött eller nått? eller varför inte ljust brunt? fast folk säger att jag inte skulle passa i det bara för att jag är.. ja lite mörk hyad, eller mörk färgad i håret. ELLER har mörka ögonbryn.  Jag har bara färgat håret en gång. I svart. Syndes det? knappast. Men vet ni? jag bryr mig inte längre. Det är ju jag. Det är min kropp, Det är mitt liv och det är bara jag som kan ta beslut. Mina egna beslut. Man börjar bli så himla trött på att man alltid ska lyssna på andra. Okej visst. Jag är ganska osäker på saker ( till och med på mig själv). Jag kan inte se allting klart. För att vara ärlig.. jag är ganska osäker på vem jag är just nu. Fast det är ju ganska vanligt nu när man är här i ton åren. Allting känns inte så där som man har tänkt sig riktigt. Tankar kan börja snurra omkring okontrollbart inne i huvudet. Man blir lätt känslig åt vissa saker. Jag är en sådan person. Till och med jag kan tycka att det kan bli för mycket ibland. Och det är inte okej! Och just därför ser jag fram emot ett helt nytt år. Som jag har sagt tidigare. Ett helt nytt år med helt nya förändringar. Och såklart gladare dagar, få träffa en massa underbara människor osvosv.. Detta började jag tänka på för att jag skrev en lista med en massa ny års löften. Och så dök det en massa tankar. Den första tanken som kom upp i min skalle var.. År 2012... Ska jag bli till en bättre människa! Och från och med nu ska jag bli det. Det är ett måste. Jag ska vara den jag är och ingen annan. Det är ju trots alls inget man väljer att leva med. Jag föddes så här helt enkelt. Och det är inget alls jag klagar över. Jag är glad att jag är den jag är. Okejdå bara att jag vill ändra vissa saker. Men det kommer med tiden. Jag är ju ung fortfarande. Jag säger bara att jag ska förbättra mitt självförtroende! Att jag ska veta vad jag vill och inte vill. Och jag vet jag kommer lyckats. För att jag tror på mig själv. Från och med nu.. Så nu kommer frågan åter igen. Ska jag klippa mig i lugg? Klart camila! do it! Du kommer se jätte bra ut.. Åhh tack ! ( glöm inte att det är viktigt att boostra sig själv med! För vem gillar inte att få en fin kommentar? fin kan det ändå vara om det kommer ifrån dig själv. Inget kan bli bättre då! ) För att du är fin precis som du är !

Ni får en knas bild i repris! kameran är fortfarande hos syrran.. Aja PUSS på er finisar ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0