I PRAY FOR YOU SELENA AND REST OF YOUR FAMILY!

Altså.. jag vet inte alls hur jag ska ta detta. När jag var yngre så avgudade jag nästan Selena Gomez. Hon var absolut min förebild. Jag såg upp till henne.. Jag gillar henne fortfarande. Nej, Jag älskar henne! när jag fick reda på att hon skulle bli syster så blev jag överlycklig för hennes skull. Hon spred sin glädje överallt. Och det dröjde inte länge till... Idag när jag skulle logga in på min facebook. Så var det första som kom upp.att selenas mamma hade fått ett missfall. Jag började snabbt oroa mig. Men va? vad ska det betyda? Jag började söka överallt.. Jag skrek nästan till.. så hitta jag denna..

 

Jag kunde inte låta bli att få tårar. Varför ska det här just hända? Varför måste just denna ondska just drabba er? jag kan inte föreställa mig hur ni har det. Allt är bara grått och svart. Det är en hård period ni går igenom nu. Och om jag skulle kunna göra något åt den saken, så skulle jag ha gjort massor. Men jag är bara en människa. Jag kan inte göra så mycket. Det enda jag kan göra är att be. Be att allt ska gå bra. Jag vill skicka styrka,kraft, stöd, kärlek... Listan tar aldrig slut! . Jag vet att det är hårt. Men Jag vet ändå att ni kan klara det. #PRAYFORSELENASFAMILY.

Kommentarer
Postat av: malin

aww :( tråkigt när sånt händer !

2011-12-19 @ 11:22:50
URL: http://hatma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0