I love you to the moon and back.

God kväll! hur har eran dag varit? Dagen innan nyår? själv så har man haft det ganska soft. Har varit hos min syster hela dagen.Fix fixat oss sen så kom man hem och då var Carola och karim hemma! Åh. FAMILJEKÄNSLAN ♥ hihi sen har vi bara tagit det lungt och ätit en massa gott.. Imorgon är det sista dagen på året. ASTAGGAD! tror att vi kommer gå runt i stan lite och så. sen blir det Nyårsvandring. Senare blir det fest hos farbror ivan. Yaaay! just nu är det bara att njuta den näst sista dagen.. Musik och ljus + en jordgubbs smoothie! ahh lever livet.. TOTALT! aja. Ha en forsatt bra kväll. ÄLSKAR ER! och tack ni som har följt med mig hela vägen. NI ÄR AWESUME! MASSA PUSSAR <3





Nicolas Antonio
Min livs levande ängel, Moster älskar dig mer en allt annat på denna jord. TE AMO ♥

Kommentarer
Postat av: frida

åh va söta!

och fyfan vad jag saknar dig! :(

2011-12-31 @ 00:33:17
URL: http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0