Dear best friends, I honestly don't know what i would do without you.♥

Vad vore jag utan er? absolut I.N.G.E.N.T.I.N.G.! Ni är dom som får mig att må som allra bäst. Det är er jag går livet igenom med, ni kommer finnas där hela vägen. Hoppas jag på i alla fall. Vi har delat med så mycket, skratt, galna nätter, oförglömda minnen, sorg, och så mycket mer! Det är er jag kommer växa upp med. Ni är mina insperationer. Det är sjukt, men sant. Vad vore universum utan några planeter? Vad vore en himmel utan stjärnor? Vad vore människor utan syre? Vad vore en Camila utan sina vänner? ja, hon skulle alltingen tycka att livet inte var så lika värd att leva. Men nu är det ju inte så, för att jag har ju er! Jag kommer alltid alltid! ställa upp för mina vänner. Är man ledsen, kommer jag alltid att trösta. Är man glad, kommer jag alltid att skratta med. Är man vilse, så kommer jag alltid att visa vägen. Bråka kan man alltid göra, men det ingår! För att jag vet att det alltid löser sig tillslut och så lär man sig utav sina misstag. Jag hoppas att ni försår hur mycket ni betyder för mig. Ni är alla lika speciella för mig och kommer alltid att vara en stor del av mitt hjärta. Jag skulle kunna åka till jordens slutände och tillbaka för att säga det. Men kommer aldrig klara det själv, utan jag behöver er då. Vi klarar allting tillsammans. Det vet jag. Ni är allt! glöm inte det. Love To All Of You Guys ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig Camila <3

2011-12-04 @ 12:54:27
Postat av: frida

älskar dig oavsätt vad som händer, saknar daj pullis!

2011-12-04 @ 16:54:57
URL: http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0