Ursäkta, men känner jag dig?

Jag älskar när raaandom folk kommer fram till en och kramar och allt sen har man ingen aning om vem det är.. Vilket brukar hända ganska oftast! speciellt när det är någon släkting! då äre bara pinsamt! men sen Wups har man någon ny släkting! haha... fast det är lite ofarttbart.. att man aldrig visste det innan.... But thats life! man lär känna nya personer varje dag! ... Och  tänk er att exakt varje  dag, så ser man någon som man inte ens visste Exicterade.. världen är liten.. och alla vi lever i den... brukar själv tänka på hur det ens är möjligt att Justin andas på samma luft som jag... magii!.... Aja
Och tillslut hammnade man hemma igen, men jag lämmnade mina saker hos syrran sålänge för att jag ska dit senare, men jag o papsen drog till B och låna böcker... haha var sugen! och nu har man läst ut en redan.. '' om man heter simon '' Och den var verkligen bra! mycke spänniiing... aja nu såvet jag inte vad jag ska göra.. kanske läsa en till ? haha börja låta som nån pluggis.. but i like it! sååååååå ville bara slänga in något.... hajdå, Kram



haha, johanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0