Var den livet lät dig bli.

HEJ PÅ ER! ÄRE BRA ELLER!? HOPPAS DE! hihihi själv så är man på världens gladaste humör! ingen aning varför men jag har lyssnat för mycket på BAD BEHAVIOUR.. Och så har man blivit ett stort Jedward fan på kanske bara en dag? :O Otroligt men dom är så bra.. ihih just nu så äter jag jordgubbar och så plattar man håret. sen kom morsan in och hade 3 armband och jag fick välja ett utav dom som jag ville ha. Och jag tog ett simpelt beach armband.. gillar inte så mycket ''blingbling''. men den var rätt fin den med. Åh juste sen så sa hon att hon hade köpt biljätterna till DON OMAR! Och dom skulle kosta 500 men kostade 600 Upsii... Men Tack mamma du är så  bäst ♥ Och exakt idag så är det en vecka kvar tills dess.. ÅH I CAN'T WAIT! hihi aja nu så vet jag inte vad man ska hitta på, fick precis lust att gå ut och fotta lite.. kanske händer.. bloggar mer senare iaf, Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0