29 Augusti

här sitter jag och käkar knäcke mackor med cola, Nyttigt huh? Back to the ''News'' Mamma var idag och kolla lite här och var.. Vi skulle ju åka till Grekland, Men istället så blir det Turkiet, Side. Nu på Torsdag!! Snacka om GLAD! bara 3 dagar kvar ju, kan knappt vänta.. Fast vet ni vad som skrämmer mig? Skolan.. Kom liksom så plötsligt, Tänk Om jag inte får åka? Uaaaah NEJ! jag ska åka vare sig dom vill eller inte! Aldrig att jag tänke missa min Födelsedagspresent nu när man har chansen här.. Och så har man ju aldrig vart i turkiet ju.. Mmmm tanken med Värmen, Solen, De blåa havet och den stekheta sanden.. får mig att rysa ordentligt! Aja, har precis duschat och ska väl gå och lägga mig snart. Imorgon ska man till Bibban med klassen. Tänker '' BIG TROUBLE '' för att sist jag var där så köpte jag ju ett nytt biblotekskort för att jag inte visste vart min förra var... Sen Fråga pappa om han skulle ta hand om den sålänge eftesom han vet att jag är en riktig slarver.. Och sen!!!!! Nu idag Vet han inte vart den är :s Han har hittat kanske 4 bibblotekskort men ingen av dom står det CAMILA på.. Assooo ÅÅåååh blir så gaaalen.. Så skyller han på att jag själv måste hålla reda på mina grejjer när det var han som tappa bort det..ÅT MIG... Seriöst.. Har säkert bett om 10000 nya bibbo kort.. eller okej kanske 3.. men Den här gången var det inte mitt fel och jag blir så argggghhhh.. uah, Ska försöka tänka på nått glatt.. Turkiet... Mmmm, eller nej hoppas jag får min mobil INNAN Torsdag!! Vill verkligen ha min Samsung Galaxy S NUNUNU. Naeni, ska nog sluta skriva innan jag får ur mig lite för mycket. Och föresten..... HAHAH... Nä men jag ber om TUSEN gånger om Ursäkt för mina dåliga Upptaderingar! Har fått flera chanser där jag kan ha bloggat men liksom gör det aldrig.. Sooo baaad... Vill inte förlora er, men forsätt o läsa så blir Camila glad :) Okej, men säger Godnatt nu.. Pusshej.



Me And My Guitar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0