20:21

Halloj, va en stund i Hc med... Ni vet vilka, med mig hem fick jag En snygg bikini från Cubus 39kr (man vet aldrig ifall man drar till ''utlandet'', men mamsen checkar+ att en ny bikini verkligen behövdes! ) Blå armband Cubus 35kr, färgade armband Cubus 30kr och hårspännen. Och alltinf var på rea typ. hade velat tagit med mig hela affären!!  i alla fall så var vi och kolla på huset, ett radhus. Ganska fint, ser fram emot och hälsa på där (y' aja nu har man precis duschat och ska lägga mig en ansiktsmask.. ska försöka lägga mig tidigt ikv. och pappa sa att han skulle tvinga ner mig 9.. haha kommer inte lyckats.. ok men ha det bra, Puss.
BtW orkar inte lägga upp bilderna på bikinin osvosv.. kommer när de kommer.. :)



Bara för att du inte lyckades ;) ♥ MISSUUUU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0