himpan med dom bästa

Halloj, Vilken underbar dag! har varit i himpan idag hela dagen. har solat och badat en hel del. ( bilder kommer senare, Btw så har jag fått låna min syrras förra ''sony ericsson'' så nu har jag en mobil great! men iaf så tog jag lite bilder med den men data sladden segar.. ) aja jag kom precis ut ifrån duschen och ska börja fixa mig. Jag, niki och carola ska dra oss mot kungsgatan senare och sätta oss på något fik.... Hm igår så var vi ju med i video och hyrde filmer, '' sleepings dogs lie'' rekomenderas inte! tråktråk.. och en aning konstig! '' en galen natt '' en komedi, kanske 3 stjärnor ifrån mig. bra! Och sedan så har vi inte sett den tredje som heter '' solisten'' och det står att den är SÅ SABLA VACKER! får hoppas på det, en drama iaf.. aja nu ska jag dra mej, bloggar mer senare, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0