sticks and stone

Ojoj, hände rätt mycket igår och det var... Vet inte om jag ska va arg, sur,glad,ledsen.. Dels glad för att jag fick umgås med en massa underbara människor och träffa ULRIK MUNTHER, Underbar kille. Hans röst... Mjaaow.. nae men sen så arg/ledsen för att jag tappade bort min väska som innehöll .. mobil, nycklar och pengar... Asoo OooooooOhh.. seriöst. det är inte Okk att att ta bort kortet eller  bara ta en grejer över huvud taget!! jag insåg det bara efter några sek att den var borta sen boooooooom borta! Och nu vill inte h*n göra nått åt mitt lidande :( jag fyller år om 9 dagar och jag kommer aldrig ALDRIG få en ny mobil igen...  men som tröst så fick jag med mig frida hem. och hemma såg vi på never say never som jag hade köpt samma dag.. och justin kan alltid muntra upp mig... aja nu idag så sitter vi här..  igentligen skulle vi dra t frissan men eftersom det spöregnar så blir det någon annan dag. men nu så sitter jag och frida på en varsin dator och lyssnar på ulrik. bloggar sen, Puss



Ulrik♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0