if you see a friend without a smile, give him one of yours.


Gammal bild.
Åh läste precis ut min bok gömda, bra så att jag ryser... hemskt att allt det där har hänt på riktigt med.. att man lämmnar allt man har och börjar om på nytt för att ist gå under med en massa misshandel,mordförsök o terror grejs.. och mannen i boken... IDIOT! ... men aja läs boken säger jag bara!! hehe börjar bli lite småtrött här... funderar på o och lägga mig nu. säger väl godnatt... Åh föresten Idag så är det ju augustifest! så kul kul. hoppas på att man drar ner och tittar till.. liksom vem vill sitta hemma medans det är årets största fest in NRKPG? fast jaa om inte det så går jag ju på torsdag med frida och nån mer och kollar på RixFm! längtar stort.. Och en massa åkande ska det bli med.. höhö godnatt, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0