Today is a Good Day!

Tjohaj! bloggar från mammas kompis data mitt inne i city. Vi har inte gjort något speciellt bara kollat runt lite på olika resor runt om i världen.. eller ja i europa. Mamma sa alltingen en mobil ... ELLER en resa till solen.. Muaaaaaah.. Men valde heldre en resa.. så.. det kanske inte blir spanien trots alls.. kan till och med bli kroatien.. dom säger att det är jätte fint där. men för mig spelar det ingen roll.. men jag skulle villja mellan spanien,thailand, grekland eller ja kroatien. men ja spela inge roll.. men bara någonstans långt långt borta där det finns en massa sol och bad. åh vad det låter underbart! men aja.. utanför fönstret så kan man se en massa tivoli. skitkul! men tror inte att jag åker nått idag utan imorn. men jag ska defenitivft se på fyvärkerierna ikv. det är ett måste!! jao juste.. på fredag ska jag klippa topparna... najs va? blir skönt o bli av med det slitna.. nuu ska jag dra, Pusshej.



Haha, ungefär sådär blev jag när jag såg never say never filmen på en affär och sa direkt till mamma: Mamma, DEN ska jag ha till min födelsedagspresent.. Mamma: himmlar med ögonen ... haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0