Glad :D

så nu är man äntligen hemma från syrran! Vi har inte gjort något speciellt... förutom igår då jag var barnvakt åt min lilla nicolas. så var man i vasaparken oh sånt. senså var man en stund i stan och kolla runt men hitta inget speciellt. men vill gärna göra det för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig till don omar! :o och såklart är det viktigt med! haha, men aja får riva i garderoben och se efter något bekvämt.. det är ju stå upp platser och oplacerade, så jag hoppas på längst fram! hah syrran är verkligen ett freak av han mer än vad jag är och hon sa att hon skulle skrika mest av alla och hoppa upp på scenen och dansa reaggeton med han! haha det skulle va bäst! ska verkligen försköka ta med mig min system kamera och ta massa bilder!! dom säger att hela börjar kl 6 , men att don omar ska uppträda vid 9.. det skulle vara en massa förband med trorja, carola sa att de var as bra, tydligen reaggie.. så det kommer bli dööööönice! :D aja imorgon vid halv 1 så ska jag möta maritza i tågstation , kl 3 någon gång så åker vi mot stockholm♥ enligt våra planer så skulle vi komma så tidigt som möjligt för sen när vi kommer fram till stockholm så åker vi till carola, sen ska vi väl fixa upp oss och så.. senare... åker vi till Globen arenan och väntar på DON OOOMAAAAR! :D Guaaaaaaaaash, är helt spänd! haha, ser verkligen fram emot det! sen efter konserten så sover vi över hos carola en natt sen nästa morgon tebax till norrkan =/... sen nästa dag är det nicos dop! heeh ska inte gå in i djupa detaljer... men jag ska vara den som går först in med ett kors... sen ska jag läsa upp en egen dikt till nicolas.. såfort jag fick reda på det blev jag lite nervis.. men jag har väl läst högt inför publik flera gånger så det kommer väl gå bra... Hm just nu är klockan bara 17:23.. ska väl titta igenom lite och packa sen duscha... sen ska jag tänkaut lite på dikten men om jag inte gör det så gör jag säkert det i tåget.. Åh mycke saker händer, mycke skrivande.. hehe, hadebra sålänge, Puss


Pic: Världens sötaste bebis på hela denna jord. Vart: På en gunga i vasa parken. Känsla: världens bästa, älskar dig Nicolas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0