Live for today, Forget about yesterday and Pray for tomorrow.

Hallå! :) har precis kommit hem en runda från hundgården i himestalund och sen tillbax, Och vädret var AMAZING! men såklart vi är inne i Augusti månad och allting måste ju va pefekt då hihihi..... idag så har man inte gjort så mycket mer än o gått i stan, med mig hem fick jag ett linne (samma som nikki för 49 kr i new yorker ) o en härlig vit tung tröja från hm för 150 kr.. sen nu är man en aning trött så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på sen, ta en dusch oså.. aja bilder från idag bjudz. 

Och så var vi en stund i skolan...
 











Och så var vi i en bilfärd till skärlacka och kanske var där i 10 min...



haha gumman då :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0