tja

övertrött sitter jag här och vill gå o lägga mig... Men vill inte missa någonting.. Haha, är Exakt 14 om... en halvtimme! så.. I alla fall så hade vi gäster ikv. Och jag har typ tillbringat mest med nicolas och johanna. BÄZT. och sen senare så fick man presenteer som för det mesta var Caaashhh! etttusentvåhundra.. Wow.. spara spara till Greklandresan.. Åhjuste, har ju inte sagt nått om greklandresan.. Hehe nästa vecka den 4 september så far camila iväg till Rhodos i en vecka! Sååå skööööönt, Det behövs verkligen!!.. hemhem.. orkar inte skirva meeeer.. har tagit kort från kvällen men lägger upp imorgon för jag orkar verkligen inte nu.. Enligt Morgondagens planer blir det stan med johanna sen bio.. Sakna mig :) .. verkar bra... AJA bloggar.. när jag har lusten..



hihi tog denna bild på erika förut.. Tjuuu.. säg inget.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0