säg aldrig nått och sen aldrig menar det.

Åhh, vad sommaren har gått fort, typ en vecka kvar tills skolan börjar.. men man längtar faktiskt! finns inget alls o göra längre.. nu när sommarvädret håller på att blåsa bort mot hösten.. mys. men nu är det bara att se fram emot Augustifesten. om 3 dagar då är det festliv i norrkan! Woooho. idag så sov jag ut till 11 någon gång, sen så åkte man till lokalen en stund och röjde upp där. sen så umgåste man med familjen bara, min älskade familj♥ och sen så följde man med carola ner till tågstation som skulle tebax till sthlm.. sen kom man hem, Åhjuste där i lokalen kunde man köpa böcker för 10 spänn.. hitta bara en som värkade bra. har läst en hel del och den är verkligen bra! och att den är verklighetpaserad, '' Gömda '' ska nog forsätta läsa lite till, anars vet jag inte vad jag ska göra mer ikv. fåse.. Puss.



nån bild från nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0