sa du mobil?!

Godmorognens! vaknade för nån stund sen, och jag känner att jag måste lägga mig allt tidigare och vakna tidigare.. men kunde vart värre. (dygna) aja sen så kom jag fram till datan och skulle gå in på spotify som en helt vanlig morgon men sen när det kom fram en stooor betala ulimited eller prenuim lalala.... sen jag fick värsta hjärtattacken, men vaddå jag har ju redan betalat?! sen när jag fråga pappa det var så ,så hade han inte betalt än.. uuff tuur! får jag orkar inte med den där 10 timmars grejjen... aja sen när jag frågade varför vi inte kunde ta spotify prenuim då sa han: när du får en annan mobill.... Och jag överlycklig! haha... man fyller ju år snart, hoppashoppas! hehe aja nu så har jag fixat mig och ska dra ner en sväng till stan, Hade bra! Puss.

Be Mine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0