Runaway baby

Tjobrehaj! kom precis hem ifrån Linköping! Gjorde inget speciellt där, utom att bara kolla in ikea oh sånt.. med mig fick jag ett doftljus av koko. Godis för näsan♥ sen så har man inte gjort så mycket mer... tidigare under dagen så var man ju i stan med. Vid 4? någon gång så tog carola och niki  tåget till stockholm/uppsala. Och nu saknar jag dom redan :( Uuuhh, ville med tåget ju! fast exakt om 2 timmar och en vecka så tar jag ju tåget direkt till stockholm globen. Don Omar!! längtarlängtar!... Fast blir inget att stanna kvar, för att dagen efter efter så är det Nicolas Dop! Nått man inte får missa...aja... Just nu sitter jag här och väntar på att Niki ska ladda upp bilderna från hennes första dag här! det var en hel del som man ville bjuda på.. bloggar sen, Puss


Pic: från bilfönstret i ikeas parkering. Tanke: Tänk om alla bara skulle falla och ligga där helt livlösa!? Känsla: läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0