PiZzA.

Hahahahaha jag och pappa tjafsade om var det var för dag idag... Jag kollade på allmenackan och titta vad det var för dag idag för att jag inte hade någon aning om var det var för dag.. sen så frågade han vilket datum jag tittade efter sen så sa han att det var söndag den 10de.. Och jag bara: Vaddå söndag den 10de!?!?! det är den 7de idag!! alltså en torsdag! sen vi tjafsa o han bara NEEEEEJ camila neeeeej! den är söndag idag... och jag drog till morsan och frågade var det var för dag och hon sa att det var den 7de med.. sen gick jag tillbaka och sa HA! det är visst den 7de... sen insåg vi båda två att vi tittade på Juli månad! ahhahaha... så vem hade rätt? ingen... men aja idag den 7de Augusti 2011 söndag... har jag inte gjort nått speciellt.. spang aldrig på morgonen även ifall man vaknade 7.. men det började regna och skit! så vi sket it. men så jag sommna om .. vid 3 så kom pappa hem med pizza oh det.. götte... så nu vet jag inte vad man ska göra... kanske att man åker ner till bibblan... aja Pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0