Nicolas Dop.

hallå där! kom precis hem från ''lokalen'' orkade inte med mer, är så himla trött! men alla var ändå på väg hem eller om dom skulle festa vidare men whutever... Dopet var ganska fint, först så kom jag hem till maritza och typ började fixa mig och allt, sen så gick vi till matteuskyrkan och tränade lite inför det.. eller jag tränade på min dikt.. och det gick galant! bara att jag skulle pratat lite högre.. menmen.. senare så gick vi vi till lokalen och åt och sen umgåste jag med en massa små söta barn.. och johanna aja bilder kommer.. ( såklart )
Kyrkan på närhåll.
jag går med kors.
nicolas döpts
läser dikt till nico ♥ '' Jag tänder ett ljus för barnet i min famn, Låt ljuset brinna för ditt namn. För dagar som kommer och allting ska ske, jag ber dig Herre att alltid vara med. ''
folket
släkt♥
utanför lokalen
syster&kusin
sluuuuuuuurp! götte
The Cake
kärlek på hög nivå
beeeebis
tisha, min lilla modell♥
wuupsi
joni, la gente esta muy loca... haha ;)
nu ska jag .... äh, vet inte men ha de bra sålänge. PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0