Like a skyscraper

har legat i sängen hela dagen, har dö ont i magen! mer detaljer behöver man inte gå in på.. men sen kunde jag inte mer, jag måste göra nått. syrran ringde och fråga om vi skulle ut o springa och viiips.. där har vi det! dö länge sen man va ute o sprang. saknar. så hon ska väl ringa om nån timma.. medan dess så ska jag ladda ner musik till min mp3 så man kan lyssna på medans man springer. så är det... hörde föresten på nyheterna med öronen uppe på långt håll att JUSTIN skulle åka till chile och ha konsert!!! och det kosta någonting med 2000... ish... men det är fan värt det! :O och att dom började sälja biljätterna idag och det var redan slut på samma dag.. haha man blir ju inte förvånad direkt... längtar tills han kommer till sverige<3 just nu myser jag till demis nya låt  skyscraper
''you can take everything  i have, you can break everything i am , like made of glass , like made of paper'' älskar hennes röst.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0