känslan man får när någon säger '' Jag älskar dig ''

Och när man verkligen menar det. Man blir varm över hela kroppen och känner sig älskad. Alla behöver få höra det ibland, Även dom som inte förtjänar det. Hehe blev lite poesesigt (?) när mamma sa det innan hon skulle lägga sig,Jag älskar dig. Och det hugger till rejält in i hjärtat... kärlek är nog det finaste som finns på denna jord. men man får akta sig.. Kärlek är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg.. kan nog tänka mig det.. Ae ska sluta och va ''poesigt'' eller vad man nu kan kalla det.. inte likt mig.. men jag älskar citater! Och när jag väl har en bra.. Bloggen direkt..! hihi, nae jag snackade film med min lilla zumobråttarkompis och så blev man sugen på att kolla på shrek. Min favvo film juu! ska se den nu ha en bra natt, Puss.



segis bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0