Det är alltid någon som tänker på dig JUST nu..

Ser det som en cool grej, jag menar tänk om man bara bläddrar förbi nått inne i huvudet på kanske nått gammalt minne man har haft tillsammans eller bara att man tänker på nån bara sådär. Jag gör det hela tiden. känns bra att tänka så, att alltid ha just ''den'' presonen i sin egna tankar. Tänk om den presonen gör det detsamma? vem vet.. I alla fall så var det skola idag och allting börjar falla på plats igen till det normala. Första lektionen var Idrott ganska ok.. förutom att det blev lite misslyckade ''uppdrag'' som att Vem som kunde spotta en godis bit längst. Nyttigt på en idrottslektion huh? haha men aja sen så hade vi hemkunskap och vi gjorde Bröd. Världens godaste! sen hade vi engelska ganska kul i alla fall nu när vi har en annan lärare, Och sen tilllslut hade vi So tills 15:30. en lång dag och kom hem helt trötter.. aja sen nu så har jag precis ätit tesito.. Jag och farsan snackade lite om skumma människor som går här omkring i ektorp.. Tex när jag blev förföljd av 3 färgade män. ( går inte så djupt in i detaljer men tror att jag aldrig vart så rädd i mitt liv.. ) Och sen när det var ''Ungdommar'' som skulle försöka råna nått ur våran garage..? men pappa tog dom på bar gärning och skällde ut dom rejält!! Och sen så går det rykte om nån ''snubbe''? som går omkring i skolområdet och jagar elever? och nån i vår skola hade vart med om det.. Läskigt.. Ektorp börjar bli To Dangerous.. hoppas ingen blir utsatts för nått.. mmm, nu så ska jag bara sitta lite vid datan och platta håret som är nyduschat. sen ska jag gå och lägga mig.. börjar lägga mig tidigare.. Uaah blir tröttare tidigare har jag med märkt.. haha men det är väl bra antar jag.. imorn så blir det strömmen med klassen. Weho.... Åh Juuuustäää, Bara 3 dagar kvar tills jag blir 14 år. Hihi, mamma sa att hon hade fixat någon familje träff grejs på lördag för att fira lite.. aa men ha det bra ni, Puss.



bild repris från 7an.. i toan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0