Camila+Choklad=BigLove.

Hellu, Bloggar direkt från the toilet! Trådlös internet Bäzt♥ Men i fall så kom jag precis hem och den här dagen var den bästa på länge för att jag har vart med mina babes. Först skola, sen efter så drog vi t mig. sen till frida, sen till mig, sen ut.. Vi var i Lidl och jag var så sugen på choklad.. ( inget ovanligt ) sen frida och erika gick i förväg och såg en ''sjukmegasnygg'' kille och vart helt galna! sen vi går en bit över och han börja röka, sen kom en konversation..Frida: Varför måste alla blonda killar vara så snygga? Erika: Varför måste alla snygga killar röka? Sen kommer jag i egen värld..Varför måste Choklad vara så gott??? HAHAH... Bästa.. Iallafall så var vi ute en stund sen drog vi till mig och kolla på never say never.. rysrys... sen så var vi ute igen och hämtade äpplen från ett träd.. GÖTT!.. sen så drog erika och tillslut drog frida med.. sen nu kom jag hem och måste städa rummet för att det ser ut som ett bombnedslag! sen så måste jag hoppa i en dusch.. aja, ha en bra kväll... ( varnas för sega upptaderingar.. skolan kommer före... så kommer inte upptadera lika mycket.. :)
Har inga bilder just nu för tillfället.. Men aldrig fel med Justin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0