28 Augusti

Började med att jag vakna vid 9 pågrund av att carola ringde och ville gratta, Sen blev jag jätte glad och blev helt klar vaken. ( sommnade vid 4 igår...) så ja sen så tvingade mamma upp mig för att vi skulle käka frukost ute på scandic hotell. flott och gott.. sen så bilade vi runt lite och hamnde tillslut i media market... kunde nästan gissa direkt varför just där.. Camila got a new phone!! som sagt så ville jag ha en iphone 4. men eftersom det är så himla dyyrt så fick jag alltingen välja emellan en iphone eller greklandsresan.. och tog GREKLAND klart. Men att jag ändå fick välja en ny mobil som var billigare och valde en Samsung Galaxy S. Sååånajs!! får den nu i veckan för att den var typ slut då.. men hoppas jag får den snarast tisdag! okej sen bilade vi vidare och hammna hemma hos mig. vi skulle vila lite senare så skulle vi åka och kolla på Chile Unido match emot Lindö ff.. Carlos kör juu.. så man får hejja! hehe jag, maritza och nico hade på oss sånna där röda fotbollströjjor som dom har och för det slapp vi betala 40 kr.. Tur det.. Okej sen efter matchen så kom jag hem igen och då kom min farbror och lämmnade en nalle och en hundring till mig.. AAwww.. Hihi sen så tvingade jag min farbror att köra ner mig till stan för där skulle jag möta min fina kusin johanna. Vi drog på bio och det blev saknar dig. En riktigt bra film!! Varnar att tårar kan forsa ner riktigt! typ alla i bion tjöt.. men filmen var riktigt fin.. sen ringde jag min pappa som skulle komma o hämta oss så nu är jag här hemma och bloggar. Ska nog gå och lägga mig nu. Är nog riktigt nöjd med dethär.. just fyllt 14 hela år, fått umgåst med dom bästa och sist och inte minst Greeeeeeklaaaaaaaand!! längtar jätte mycket.. hehe men ja ni. ha det bra nu,Puss.

Föresten, Vet att inläggen blir ssååå boring utan bilder..! men lungt.. lägger upp dom såfort jag kan! :) lägger upp allt.. aja Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0