2011-8/11- Bästa! Don Omar el rey ♥

Jag kom till stockholm ganska lungt, åkte till carola direkt med maritza och kaj. sen mötte vi carola påvägen.. sen käkade vi och hade det lite chill framför tvn... Men sen! så började vi fixa oss och peppade upp oss Och aaaaaaaaah! nu vare dags... Globen Next! ... Fast grejjen var att det aldrig var i globen utan brevid typ Annexet. men det var rätt stort ändå! Iaf, sen kom man fram och gick in direkt, Igentligen fick man inte ta med sig kamera, men vad tror ni?! PPfft! klart man måste, jag menar nått sånt här måste man ju bara ha på bild. Så jag gömde den i kajs tröja... sen väl därinne på scenen så vare en massa förband, dom var riktigt bra! Reaggeton in my ♥ sen vare dö mycket folk där så man verkligen svettades! REJÄLT!! och själv stog man ju nästan längst fram och var döööglad! hihi... sen när förbanden tog slut så släcktes alla ljusen, alla strålkastare och folk började verkligen pressa in i en. alla skrek DOOOON OMAAAAAAAAR DOOOOON OOOMAAAAAAR!!!!! Och sen han kom.... jag tror jag dog.... såsåsåsåsåsså bra han var !! verkligen! snygg med..... Gaaaaah, bjuder på bilder så fåni se
på pendeln
senare, fixafixa
På bussen påväg till Globen


Utanför Globen typ









Och En grej!! ha aldrig på er lång byxer på en inne konsert!!





.....



Förbandet!
Don Omar

























uhh, finns hur många bilder som helst! men lägger upp flera vid olika tillfällen :)
Nu  ska är jag skit trött och ska bara kolla klart på 102 dalmatiner.... heeh :P sen ska jag hoppa i i en skön dusch sen blire o gå lägga mig, upp tidigt imorn och förbereda mig inför dopet! Pusssålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0