19:31

Åh hejsan! kom precis hem från en storhandel med familjen.. och nu är jag tröttttt.. Slutade anars 2 idag med typ 4 timmars No.. Is to Much .. :( iaf sen efter skolan så följde frida med mig hem och sen var vi bara ute och hade det lite mys under ett träd med musik och kör haha.. sen så ringde vi kimberlois och hon skulle va med sen så var jag tvungen o dra så frida o kimberly blev kvar.. The End. Naej men hörru idag är det Fredag! Så skönt, verkligen. imorgon lördag så kommer släkt och fira lilla mig.. hihi.. får man ? En massa Cash, en mobil, en ipad och en massa kläder o smiiink... Uah, drömmer.. Men är aldrig fel o drömma för att det är gratis. ;) ahapp men nu ska jag dra mig hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0