Whatta fuck fågelskit!?

överdrivet sent man skriver detta inlägg känner man! men vaddå jag hade sommnat lite och vaknade sedan upp igen för att jag blev hungrig.. i alla fall . FREEEEEEEEDAG ! eller ja lördag för att kl är 00:09 men för att låta på ett bättre sätt PÅSKLOOOOOOV! skönt som satan. först var det skola syslöjd,engelskaförhör,idrott,mat,sen en timme där man fick göra lite vad man ville sedan kl tio över 2 så var det slut! :D efter skolan så cyklade man ner till stan för hår klippning, och så blev det en uppklippning, lite medelkort men aja  ... och ni vill inte veta vad som hände på vägen dit. en trevlig dag där alla går och cyklar . där kommer jag i en hög fart och guess what!? jag får fågelskit mitt i min näsa!! dum fågel som ville jävlas med mig ! haha. sen så har man vart hemma , vart ute runt strömmen lite sådär va . anars så har det vart helt ok'

så blev det , dåligt taget .. men AJA ! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0