I'm feel good ;)

HEJ!! ÄR GLAD!! :D VET INTE RIKTIGT VARFÖR :D OOPS DET VAR VISST CAPS LOCK :$ *klick* sådär ja :D Tisdagen har vart ganska najs :) franskan så gick det med bra! vi fick ha provet nästa vecka för typ ingen hade tränat på det ändå *puuust* så anars gick det lyckad. Sedan ENGELSKA.. Lite tveksam kanske.. PHILIP , Piliph , filip!? whatever hur han stavas.. men jag gillar inte han . tror inte att någon gör det. alltså våran vikarie.. typ som en liten mörkhårig skvallerbytta som går o säger allt till rektorn.  typ om man kom EN minut försenad exakt EN minut så skulle man då stanna i en timma efter skolan?? Whuuuut? vad är det för någon regel? och han kan inte ens uttala saker! allting måste låta engelskt till och med svenska ord! exempel skol agenda ja då sa han '' Schkool Ahgenda! men tänk om det är så i afrika?? Uuufft ja då vill jag inte åka dit! haha . MEN aja jag hade vart en ängel så jag fick sluta 10 över 2 + hälften av alla andra men det var två st som fick stanna. och ja han skojjar inte utan det var allvar... men grejjen var attt vi fick sluta tidigare idag för att vi skulle skippa idrotten :) sen dess så har jag vart på topp humör ! :D och så har vi onsdag torsdag studiedag. dåligt men bra :) vi borde ha studiedag på fredag med ju :o skit samma bättre nått än inget ;) hih nu ska jag ut med min vovve som bara sitter och väntar på att matte ska gå ut med han. och det regnar ute :o men aja ses senare :) puss Åhjuste började tänka på en rolig sak som hände när jag var påväg hem och mötte pappa och boby på vägen. det var några ungar som lekte sådär sen så gick en av dom för nära och då så började boby hoppa på han. Han var typ as nära på att stor tjuta sen så skrek han JAG SKA RINGA POLISEN ! JAG SKA RINGA POLISEN ! DUMDUM HUND Hahah shit skön unge va? :p



JA! jag är seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0