4 april.

är det bara jag som älskar oliver? känner faktiskt ingen annan som gör det. Eller jo jag! haha. direkt när andra ser att jag suger på oliver så gör dom bara konstiga grimaser? det är ju gott och dom har inte ens smakat på det haha wierd ;) gröna som svarta , våta som torra o sura. alltid gott! Aja det gör jag alltså nu Mumsar i mig gröna oliver :) Min dag har bara gått rakt igenom. först matte... och som sagt så vare ju prov och det kan man ju gissa på hur det gick för mej. DÅLIGT! haha hade ej nått målen , fast det var bara i denna prov ;) medans i dom andra så var det typ g+ känner mig ganska nöjd ändå :D ( fjäsk)  sedan så var det svenska. ingen lärare så man bara gjorde ingenting i en timme. och sedan så hade vi mentorstid och spanska. Haha spanskan är nog den bästa lektionen idag ! vår spanska lärare är rolig  ! typ om man sitter och lyssnar, helt tyst och så pratar hon, sen kan hon glömma bort vad hon pratade om så hon säger lyssna lyssna hela tiden. när man inte ens pratar !! och så idag så var hon så jäkla törstig så att vi fick sluta 5 minuter tidigare ! så att hon skulle få dricka vatten. jag och kimberly garvade ihjäl oss hela lektionen. sen efter skolan så snackade vi om det.. och när man snackar om trollen ja då kommer dom . hon bara Queeeeeeeeee? sen så går hon sin väg :') hon är för skön !! men ja i alla fall så var jag med kimberly . vi har vart lite ute i det sköna vädret! helt soligt och man kände att det var varmt . Detta hörrni , Detta är vår ♥ Nu ska jag plugga franska =) Au revoir mon cheries :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0