Godnatt

tittat klart på JS. ehum vad ska man säga? på ett sätt så tycker jag inte att sammi ska vara där för att hon bara förstör för ron och att hon inte ens försöker bli vän med dom andra. men på ett annat sätt så tycker jag att det är fan synd om henne! Kommer kärleken forsätta? jaa ni nästa vecka!! buuh orkar inte vänta en vecka till. men det är det nästan värt det! Ja ni! ska väl ta en titt på matten sen så ska jag nog gå och sova. är inte ens trött ! och jag som inte ens har sovit i natt. var typ uppe tills 5 på morgonen undra vad jag gjorde igentligen.... Aja. Hörrni jag funderar starkt på att ha en frågestund!! brukar inte ha sånt men Ja . det kommer väl någon dag och lovar att svara 100% ärligt eller åtminstonet 99% haha Godnatt på er

Bild från Mallis 09! saknar stort
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0