Grattis syrran! nu har du blivit stor =P

Hey yo!
första dagen i skolan var Ok. först franska! BoRiNg . sedan engelska och till sist idrott.. yyeey. sen så har jag inte gjort så mycket mer. eller man kom hem och fick reda på att min syster carola gjorde uppkörningen och fick körkortet. super glad för henne skull! och just nu så är jag fakisk ganska avis på henne...! idag så åker hon hem till gbg , imorgon åker hon till sthlm och den 30:ionde så åker hon till MALLORCA! riktigt avis... solen är säkert underbar därborta till skillnad från här.. idag var det molnigt men ändå hott :) men aja . längtar till jag åker till Mallorca i september någon gång.. bloggar mera senare ikv =) Pusssheeejjj.

FÖRESTEN ...
så hittade jag några bilder från i fredags när tisha var här med patricia =) bjudzz



Älskling ! ( Nicolas )


Maritza & Tisha


Carola fixar Patties hår =)


Men herreguud!


Tisha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0