Torsdag kvälls mys <3

Har märkt att jag alltid bloggar på kvällen !? inte bra. man måste ju hålla bloggen upptaderat .. ska försöka ändra på det :) i alla fall så var jag ju i stan idag och fick med mej hem en t-shirt från new yorker , en dubbel ring med silver kors och en super god parfym ... camila nöjd :) sen så promenerade jag hemmåt och typ följde med ut igen med bilen. carola skulle köra runt lite så vi kom hem typ vid halv 9. ( ja , jag överlevde xd ) åh juste ! var hos optikerN? idag och kollade om min syn . för att enligt ''maritza'' så tror hon att jag behöver glasögon. och NEJ det behövde jag inte! *PUST* hon kan behöva det själv eftersom hon ser så dåligt att hon tror hon ser hur dåligt jag ser -.- men nej, min syn var helt normalt :) hihi aja sen så hade man kommit hem till detta underbara :
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0