dkjlsdlsjkgkldkgnlkdfgdfj Eeeeeeeh Macarena :D

seg dag , mycket segt. först 4 timmars no! dom första timmarna så sov man bara haha för vi hade ju ja fåret.... sedan så var det påskmat mums. sedan så hade vi bild/musik. är på pianot nu och det går ganska bra :D har ju själv en hemma så jag har övat lite .. så nästa gång blir det en uppvisning och ett kryss!! ;) sedan så har man kommit hem. gått ut med boby, bobby fan vet inte om han ska heta bobby eller boby!? haha i dom flesta inläggen så har jag ju skrivit boby men det låter konstigt när man ska uttala det. aja skriver nog bobby i forsättningen. i alla fall när jag var ute och gick så såg jag att det fanns en visselpipa runt om i kopplet. så ja vad tror ni hände? man testade den ( var människor omkring ) så bara PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP och alla kollade på mej :) och jag bara men hej   haha shit dom trodde nog att jag var en lite knäpp men dom hälsade tillbaka ;p nu är jag hemma och har mega ont i huvudet . inte bra . ska nog vila ner mej lite ses :)

trötter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0