Sommaren 2011 snälla skynda dig!!

Såhär är det . I sommar så blire att resa utomlands absolut ;) Fast kommer nästan spendera hela min sommar i sverige men sen i slutet så åker man iväg! haha bra men dåligt. jag var med syrran och kollade upp några resor i stan idag. så det blir alltingen MALLORCA IGEN!! :D eller TURKEEEY :D spelar nog ingen roll för mej bara det blir av haha. nu måste man bara övertala päronen att typ betala 6000 eller något till min '' lilla '' biljett :D hihi och mamsen ska ju till Grekland med sina vänner typ värsta mama mia teamet Men om hon ska åka till grekland så ska jag banne i mig med åka fan! mallis eller turkiet :D och då blir det jag , syrran, carlos o nicolas. fast bara i en vecka . längtar stort redan :) anars så vet jag inte vad jag mer gör i sommar . träffa vänner o spendera med dom med ! o att åka till stockholm är med ett måste ! och gå ner i vikt ohja finns så mycket att göra . snälla sommaren 2011 kan du vara snäll o skynda dig? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0