så var jag här sen där och så gick vi hit och sen dit ... :)

Heeeeeey yoooo!
snacka om härligt väder!! har vart ute hela dagen. först så cyklade jag och carola hem till pattie , sen så gick vi till vasaparken och typ la oss där och solade ,snacka massa bullshit och sånt. sen så snackade jag lite med frida om jag vet inte vad ... ;) efter ett bra tag i solen så vandrade jag hemmåt med min syster och vi stannade vi halvars och käkade glass! första gången på det här året faktiskt som jag käkar glass där;) så det blev en strut med plopp och melon smak . riktigt gott!!! sen kom jag hem och hammnade vi datan ... senare så har jag ingen aning om vad som händer... kanske något oväntat ;p i hope so. aja ska gå och se vad farsan gör . hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0