patrik 1,5

hade inget tillfälle med att blogga igår! jag kom hem till syster och så hade vi köpt hem '' chacarero '' med pollo <3 ;)och så såg man nån viss gonzalo flores <3 . efter vi hade käkat så såg vi på film , syrran har en sån där man kan hyra direkt från kontrollen! super najs. så det blev '' patrik 1,5 '' först trodde jag att maritza sa : Afrika 1,5 så jag bara naaaej, sen så var det patrik 1,5 , hade inte sett den innan så why not ;) efter den filmen så hade tiden redan hunnit blivit 12. så jag satte och glodde på south park tills jag sommnade (y' roliga gubbar haha xd aja dagens planer så tror jag vi drar till badet :) skriver mer senare puussiii  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0