men tja.

Alohaaaa, vilken härlig start på morgonen.. vaknade vid 12 av 100 volymade musiken som carola dunkade till . vilket blev att man vaknade upp med ett jätte bra humör! sedan så hoppade jag in i duschen . VET NI VAD JAG MÄRKTE!????? jag har gått ner 4 kilo! haha känner mej stolt ;) Ae men ska bli mera (y' hihi sen så har jag bara städat runt lite i mitt rum, O vet ni vad jag hittade bakom baren ... ett påskägg eller ja två. hih hittar alltid saker bakom baren .. det är där med dom gömmer mina födelsedagsgrejjjor och allt gottesaker ;J  i alla fall så är kimberly här med :) aja nu ska jag äta spagetthi medmed körtförtseförsås ( som pappa brukar säga ) Pussi!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0