HOLY SHIET!!!

MIN DATA HAR FÅTT VIRUS!!!!! ( tror ja ) den är helt blå! kommer inte upptadera bloggen lika mycket längre .. *sadsmile* hoppas pappa kan skicka den på lagning sen så blir allt som vanligt igen! :D just nu så bloggar jag från min mini data . och den är seeeeeeeeeg! men får väl leva med den här sålänge .. i alla fall så var jag ju i campingen idag ( skärblacka ) och allt var ok! jag och carola tog en liten vandring genom skogen och solade oss lite på ett berg. härligt! vetni vad ja hörde!? inte såg utan hörde en orm!!!!! fick en liten hjärtaattack :o men överlevde. sen så har man bara vart där och kollat lite :) senare så åkte vi hemmåt och då var maritza hemma med . vi skulle springa runt strömmen och det gjorde vi. najsnajs. sen så skulle vi hinna hem till 6 för att CHILE UNIDO skulle köra fotboll i konstgräset. och såklart så hade vi inga nycklar så vi stack dit ändå och intredet var 50 spänn!!?? och så kommer carola med en plan... ;) vi gick runt hela planen och tittade efter ett hål. och det gjorde vi. vi smet oss in och klättrade på berg och skit för att komma till själva planen . sen så se jag en död  fågel! där blev jag som en 5 åring och ville bara gå tillbaka ! uuuush men jag tog mitt mod och hoppa förbi den eller nej jag spranghoppade den! blev så närvös. dels för att vi liksom bara smet in ;) haha aja sen så tittade vi på matchen . och det blev 2-1 mot Bosna någonting som dom körde imot. DÅLIGT CHILE ! men ni tar nästa seger ! sen så har man bara pluggat franska tills imorn.... IMORRN! tbx till skolaN! jag lovar det här var världens kortaste sommarlov! haha ja, det var ju sol alla dagarna och man har gått med shorts varje dag så sommar.... längtar verkligen till nästa sommarlov! :J mm och spanien (L) hih


blev inte så många photos! :( men här kommer det några.

carola lite sådär egenvärld!


nyvaken! mobbas ej.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0