hem ljuva hem ...

skönt att vara hemma nu från syrran. inte för att jag inte ville vara där men jag mår så himla dåligt! är as yr och har huvudvärk. när jag kom hem så var carola här med  kusin patricia. dom gick till lidl och köpte is glass till mej , och det smakade underbart eftersom det är värsta mallorca vädret! och så har vi solat ute i balken . medans jag käkade äpple och drack juice så åt dom värsta bullar, chockladmuffins och massa mer och gissa hur mitt ansikte uttrykt vart. grooooose :s. aja klockan är lite mer en 5 och den underbara solen är fortfarande kvar . AWESOME! man skulle kunna tro att det är sommarlov ist för påsklov!? hihi ja då ses vi då :) puss, eller ne då blir ni smittade... Luftkyss ;)

wooooow ser ut som en man! aja bjuder.

Kommentarer
Postat av: duvetvem(a)

krya på dig älskling! hoppas du blir bättre, finns om du vill snacka + du ser inte ut som en man , eller jo du är min maaaan ;* puss

2011-04-19 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0