GLAD PÅSK PÅ ER :)

min dag har vart helt ok :D som sagt så var jag ju med kimberly ett tag, sen så kom patricia med tisha tror jag hon hette! så jävla söt unge! vi var mest ute i balken och solade oss sen så var vi ute på gårn en stund, supernajs. sen så kom maritza med nico och carlos så det blev värsta famjileträffen . alla fick ett varsitt påskägg och min var störst;)så har ätit massor med godis nu och känner mig genast fet men det gör inget för det är ju påsk och då får man ju liksom känna sig lite fri ;) aja sen så har jag bara umåst med famliljen hela eftermiddagen. det jag störde mej mest på var att min mobil dog! så jag har inte kunnat ta några bilder på denna underbara dag *snyft* men i alla fall så är det natt? o jag är ensam hemma! :DDDD dunkar med musik och chillar med sängen kan kkvällen bli bättre? kanske laddar ner ngn film :) få se aja bloggar mer sen .. kanske ... ;) pUsseN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0