check check (y'

det gick ganska okej hos tandis ''druvan'' jag visste inte ens att den tanläkarehuset ens existerade , man kommer in där as litet sen när man väl promenerar en bit längre in så kommer man in i ett stort rum som ser ut som ett labratorium eller något liknande.. förrvirande men aja jag satt där i den sköna vita fotäljen och bara pratade om hur mitt underbett var och så. men ännu så går det inte att göra något för att mina tänder inte har vuxit färdigt, men lite senare om kanske ett år så kanske man skulle skaffa tandställning. då var det avklarat igen .efter tandis så gick vi en snabbis till frisören ''Hilings?'' ska klippa mig imorgon hade jag tänkt . uppklippt blir det nog . sen så har man vart hos farmor och lite sådant. nu sitter jag här med en handduk hängandes ner i från min mun. nyduschad och freeesssh! imorgon så är det fredag och påsklovet väntar med en stor spänning. så skööönt! aja ses människor :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0