camila is happpy happpy =)

Friiidaaaay friidaay aaaaaaah! =D
så skönt! och en bra sak med att det är sol ute och härligt väder .. HIHI! kom precis hem från skolan. vi snackade mest om nästa vecka , för nästa vecka är det PROFILVECKA! så soft! och jag har ju musik , självklart ;) men tänk er bara .... sovmorgon varje dag , sluta tidigt , och bara musik musik musik hela veckan LÅÅÅNG  =) ska bli skit kul. längtar faktiskit till måndag ... redan , HHA nejdå men i helgen ser man fram emot med , för i helgen så är det valborg. vilket betyder långa nätter , bara vara med kompisar och såklart knarka runt alla karuseller ;) spacejump ♥hih men just nu så ser allting lungt ut. kl 4 börjar mamma jobba och jag ska följa med ner och hämta pengar som jag ska få till valborg =) soft . aja nu orkar jag inte sitta här och nörda mej ,  puss på er =)

Bara för det ska jag bjuda på extra stora bilder =) tagna in this moment







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0