1 April! =)

( Frida ringer mig dolt )

frida säger: Kött är gott!
Camila säger: Ja och det är gula bananer med!
frida säger: Ja, men inte dina bananer för dom är omogna.
Camila säger: Jaha , det var ju synd!
frida säger: ja och att du inte har någon!
Camila säger: Ja, men jag  kan plantera..... ( med lite humor så ska man misstolka detta )

HAHAHAHA Dagens skämt asso ! ( inte för att det är första april ! utan för att det lät för kul! ) Juste första april idag! ingen jävel har lyckats lura mig Muhah. man kan bara inte lura mig THATS IT! fast i skolan så var det värsta fejket! jag visste att det var fisk äckel grattäng och sen när man såg matsedeln på skolans Tv så stog det Hawaii pizza! Huh? o jag som trodde att lärarna skulle göra nått april skämt för eleverna... typ sätta på brandlarmet eller något. men nepp. det var en vanlig dag i skolan. så hur har eran första april varit? :) anars så har man faktiskt gått en lång runda runt typ halva norrköping med syrran! riktigt skönt var det. så nu vill jag bara ta det lungt. :) få se om det händer något senare :) ´Chaaaaaao

just nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0